Geen dag is het zelfde in de advocatuur of juridische wereld. Als er ineens een spoedklus is neemt de werkdruk toe. Planningen en actielijstjes voor de dag zijn daarom uitdagend om te maken. Discussies met klanten kunnen immers uitlopen en extra tijd kan nodig zijn, bijvoorbeeld voor een ingewikkeld dossier. Hoe bereik je dan in deze hectiek toch het maximale samen met jouw collega’s?
Overzicht is van belang
Door de dagelijkse dynamiek op een advocatenkantoor moet je van elkaar weten wat de actuele status is van de verschillende juridische dossiers. Geen discussies hoeven voeren over welke versie ook alweer de juiste is. Daarom geloven wij in ‘co-creatie’. Dat betekent dat meerdere gebruikers in één applicatie samenwerken aan de opbouw van processtukken, waardoor er altijd overzicht is.
Flexibel kunnen zijn
Een praktijksituatie: Er is nieuwe bewijsvoering die al eerder in een processtuk naar voren moet worden gebracht. Daardoor wijzigt plotseling de volgorde, maar ook de inhoudsopgave. Flexibel kunnen zijn betekent dat wijzigingen in volgorde, productietitels of inhoud direct worden gesynchroniseerd. “Een dynamische inhoudsopgave voor dynamische advocatenkantoren”, zou je het kunnen noemen. Geen gedoe meer is het resultaat. En de tijd die overblijft kun je direct aan een cliënt besteden.
Een fijne werkplek, minder papier meer digitaal
Maximale resultaten bereik je ook als iedereen met plezier naar kantoor toe gaat. In een werkomgeving waar beveiligd digitaal verzenden naar de Rechtspraak vanzelfsprekend is door de integratie met ZIVVER. Hoe minder papier om je heen hoe meer rust in je hoofd, maar ook in die van je medewerkers. Bovendien is het maatschappelijk verantwoord om steeds meer te digitaliseren en het gemak daarvan te ervaren. Want waarom zou je nog dagelijks willen zoeken in stoffige archieven en mappen?
Maximale resultaten door gemak
Medewerkers in de advocatuur, van advocaat tot juridisch ondersteunend personeel, willen ongetwijfeld vooral gemak ervaren. Gemak wordt geboden door vanuit de praktijk een juridische applicatie te hebben ontwikkeld. Iedereen kan vanaf zijn of haar eigen werkstation op een eenvoudige manier dossiers samenstellen, wijzigen en digitaal versturen. Terwijl je wel samen in één bestand werkt.
Wil je weten wat de verschillen zijn met andere systemen?
Onze applicatie stelt advocatenkantoren in staat om processtukken eenvoudiger en sneller te creëren dan ooit tevoren; zowel tijdens het samenstellen als bij het afdrukken. Omdat we, net als advocaten en juristen, houden van bewijsvoering hebben we op deze pagina, in het midden, een overzicht gemaakt.
De waarde van efficiënt samenwerken gaat vooral over het terugdringen van tijd. Dus onnodige werkzaamheden voorkomen, waardoor er meer tijd overblijft voor cliënten, nieuwe zaken en maximale resultaten.